יצירת קשר לחשבון האישי שלי ראשי
שלום אורח - התחבר
עגלת הקניות שלי:
(0) פריטים - 0.00 ₪
חפש מוצר: איך לעצב מוצר איך לעצב מוצר
ראשיסטודנטיםאיך לעצב מוצרטען קובץ להדפסהמידע ופרטי התקשרותהצעות מחירכניסת חברות

כרטיסי ביקור


כרטיסי ביקור
בנה את כרטיס הביקור שלך
ב- 4 צעדים פשוטים!

.1 בחר את כרטיס הביקור מתוך מגוון רב של עיצובים קיימים.

 .2ערוך את הפרטים שיודפסו בכרטיס הביקור.

 .3צפה בכרטיס הביקור המוגמר.

 .4
בחר מתוך מגוון הגימורים ואפשרויות המשלוח.

לחץ כאן לצפייה בסרטון הדרכה



מחירון:

כמות

מחיר לצד אחד

מחיר לשני צדדים

250 כרטיסי ביקור

119 ש"ח

149 ש"ח

500 כרטיסי ביקור

149 ש"ח

179 ש"ח

1000 כרטיסי ביקור

179 ש"ח

219 ש"ח


לשם יצירת כרטיסי הביקור באיכות גבוהה כל כך, בחרנו בנייר מאיכות גבוהה במיוחד ובהדפסה הטובה ביותר!

 

למה עדיין מומלץ להשתמש בכרטיסי ביקור?

 

כרטיס הביקור הוא בדיוק הדבר הנכון כדי להתחיל בשיווק העסק שלך. עם זאת, החזות  של כרטיס הביקור שלך מתארת את רמת המקצועיות והמחויבות שלכם כלפי העסק שלך. כרטיס הביקור שלך ממלא תפקיד חיוני ביצירת קשרים עסקיים. חשוב להבהיר כי הכרטיס שלך צריך להעביר מסר ברור לגבי העסק שלך וצריכה להיות לו השפעה חיובית על המתבונן. זה צריך להיות גם מעוצב בצורה ישאיר סימן במוחו של הלקוח הפוטנציאלי שלך עלייך. כרטיס ביקור הוא קריטי מאוד לקידום העסק שלך.

 

תכונות של ככרטיס ביקור אידיאלי

 

יש הרבה עיצובים, פריסות ותבניות שבו כרטיס ביקור אידיאלי יכול להיות מתוכנן. כרטיס הביקור השיווקי האידיאלי צריך להכיל שלושה מרכיבים:

 

הבלטה

 

יש מיליוני חברות בעולם החברות ולהן מיליארדים של כרטיסי ביקור. הנקודה היא כי הכרטיס שלך צריכה להתבלט בהמון. כמו כן, בפגישה עסקית שבה כולם מחלקים כרטיסי האישי שלהם, הלקוח נותר בדרך כלל בסוף היום עם ערימה של כרטיסי ביקור. לכן חשוב לעשות את הכרטיס שלך קליט. כרטיס בולט משפר את יכולת התחרות שלך אל מול המתחרים.

 

קריאות

 

הכוונה שכרטיס הביקור שלך צריך להיות קל לקריאה. בעיקרון, כרטיס ביקור קטן מטבעו ולכן הדפסה בגופנים גדולים כמעט בלתי אפשרית. כלומר מומלץ  לבחור סוג של גופן שיהיה קל לקריאה בגודל קטן לרוב מומלץ לבחור גופן סטנדרטי.

 

כרטיס הביקור שלך צריך להיות נקי וייחודי, הטקסטים צריכים להיות ברורים וקלים לקריאה,

אך זכור גם כי פרטים רבים מדי עלולים לסבך את הבנת המסר שלך.

 

איכות

 

האיכות היא המרכיב החשוב ביותר כשמדובר בקידום עסקי. מוניטין טוב ובידול עסקי נבנה על בסיס תפיסת הרמה האיכותית של אותו עסק בתוצרים שאותם הוא מציג. אם הלקוחות הפוטנציאליים ראו את פרטי הקשר שלך מודפס על חומר זול באיכות נמוכה זה יכול ליצור ספק ביכולת שלך לספק להם מוצרים באיכות גבוהה. הנייר של הכרטיס שלך צריך להיות באיכות גבוהה. התחושה של הכרטיס צריך להיות נעימה, חשוב לשמור על הכרטיס באריזתו.

 

כאשר נוגעים בכרטיס שלך, מומלץ לקשר כל אלמנט בכרטיס לאלמנטים של עסקך. למשל, אתה יכול להשתמש קטיפה לתעשיית מידע עדין או משטח מחוספס או אפילו קצוות חדים לקשר עסקי.

 

אלמנטים של כרטיס ביקור אידיאלי

 

להלן כמה יסודות חשובים ובלתי נמנעים של כרטיס ביקור אשר כל כרטיס ביקור צריך לכלול:

 

שם

 

השם שלך הוא מאוד חשוב להיות כתוב על כרטיס הביקור שלך. זה מעניק נופך של התאמה אישית לכרטיס שלך. בארגון כל גדולים וקטנים חשוב הנמען של הכרטיס כדי לקבל את שמו של איש קשר מסוים. שמו של האדם הוא בדרך כלל אלמנט טקסט הבולטים ביותר של כרטיס ביקור. נמצא כי כרטיס ביקור גנרי ללא שם מביא לפחות לידים חוזרים אל בית העסק.

 

שם העסק

 

כמו שהוזכר קודם לכן, כרטיס ביקור האידיאלי צריך תמיד לכלול את שם העסק שלך או את שם הארגון עליו. זהו עוד אלמנט בולט של טקסט כרטיס עסק אידיאלי שיש להבליט.

ארגון עם לוגו מוכר מאוד יסייע לשווק את שם העסק, לעומת זאת הבלטת שם העסק מסייעת להטמיע את הלוגו ולייצר קשר רגשי בין הלוגו לשם המותג, בכל אופן יש להתייחס לשם העסק כאל פיסת מידע חיונית.

 

תת כותרת - תפקיד

 

זה לא אלמנט מאוד חשוב של כרטיס הביקור, עם זאת, זה נראה מקצועי לציין את המיקום שלך בחברה. למשל, כמה יזמים או בעלי היחידה עשויה לכלול "הנשיא" או "מנכ"ל" וכו `כדי לתת את המראה של ארגון גדול. במקרה והחברה בה אתה עוסק מעסיקה מעל 15 עובדים, תזכו לקבל הנחות בהזמנת כרטיסי ביקור במערכת ההזמנות.

לשם כך נשמח אם תצרו קשר או במייל: info@prin2go.com

 

כתובת

 

כתובת פיזית או כתובת דואר או שניהם הם חלק אופייני של כרטיס ביקור. עם זאת, במקרה העסקית של החברה באופן בלעדי באינטרנט, כתובת פיזית לא יכולה להיות חשובה כלל.

 

מספר טלפון

 

מספר טלפון או מספרי טלפון הם גם מאוד חשובים בכרטיס הביקור שלך. בדרך כלל מספרים רבים מופיעים לפי הסדר הבא: טלפון, תא קולי, פקס. עם זאת, רצוי וניתן להשמיט את כל המספרים שאינם רלוונטיים לביצוע מכירה. בעיסוקים בינלאומיים אל תשכחו את אזור / או קודי הארץ ומספרי הקידומות, בכל כרטיס באנגלית רצוי לרשום את קידומת ישראל באופן הבא: 972+, ואילו את הקידומת המקומית (סלולרי או קווי) נהוג לרשום בסוגריים כך (54).

 

כתובת דוא"ל

 

כמו כל רכיב אחר, גם כתובת דואר אלקטרוני היא מרכיב חשוב של כרטיס לעסקים. זהו אמצעי הפניה הנוח הנגיש הזול והמועדף על הלקוח.

 

כתובת אתר

 

כמעט לכל חברה יש אתר. כתובות האינטרנט יכול להיות רשומה. עם זאת, לעשות לזכור כי זה צריך להיות בלי קידומות למשל: www.prin2go.com

 

לוגו

 

לאחר כל האלמנטים בכתב, לוגו הוא אולי האלמנט החזותי החשוב ביותר של כרטיס ביקור. חשוב כדי לייצר הכרה מיידית של החברה. הוא משמש באופן עקבי על כרטיסי ביקור אחרים בחומרי הדפסה / אלקטרוניים לעזור לבסס את הזהות של החברה, יצירת לוגו היא דבר חשוב ביותר ויכולה למנף את המוניטין של החברה ולסייע רבות ליצירת ערכה והגדלת שוויה.

תכנון לוגו אינו דבר פשוט, אנו ממליצים לעשות זאת בשיתוף עם מחלקת הגרפיקה שלנו,

לקבלת הצעת מחיר ליצירת לוגו עבורכם אנא צרו קשר.

 

q-code  לכרטיסי ביקור

 

לאחרונה החל שימוש מאסיבים בסמרטפונים שהגבירו את השימוש בברקוד ויזואלי לסריקה על ידי המכשירים, שימוש בקיו-קוד בכרטיס ביקור מסייע רבות ומהווה חלק אינטגרלי מהשמישות של הכרטיס. הקיו-קוד יכול להפנות לאתר החברה, או לכלול את פרטי הרכטיס לשמירה בתור contact, או אף הפניה לאתרים חברתיים או לדפי נחיתה למבצעים.

אתר המאפשר יצירת Qcode:

http://zxing.appspot.com/generator/

לאחר יצירת התמונה אתם מוזמנים לשתול אותה בכרטיס הביקור דרך המערכת שלנו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ראשיטען קובץ להדפסה יצחק שדה 32 תל אביב טלפון: 1-700-700-910 דוא`ל: print@hashlama.co.il
B2CPrint פתרונות דפוס ו עיצוב אונליין